Rss

Minggu, 15 Juli 2012

3 sebab laki laki tertarik pada perempuan


Pernah tak anda terfikir kenapa lelaki tidak tertarik pada diri anda? Anda merasakan diri anda sudah cukup sempurna, segak, cantik, menawan, dan mempersona tetapi kenapa diri anda seperti kutub magnet yang sentiasa menjauhkan lelaki dari anda?
Mungkin persoalan ini yang menjadi tanda tanya pada diri anda selama ini. Anda tercari-cari apakah punca dan sebab kenapa ia terjadi sebegitu. Jangan risau. Artikel kami kali ini akan menjawab segala pertanyaan anda tadi.
Kurang keyakinan diri
Mungkin ya anda kata anda cantik, tetapi adakah anda yakin yang diri anda cantik? Bagaimana kalau ada seorang lelaki kutuk kata, “Macam ni cakap cantik? Muka banyak jerawat ada la! Dah la gemuk!”. Adakah anda akan tetap cakap diri anda cantik jugak?
Jika anda kata, “Ya!”, bagus! Kami sangat mengagumi keyakinan diri anda. Tetapi jika anda cakap “Tidak!”, sayangnya anda perlu mengubah perkataan itu dan berkata “Ya!” dan yakin cakap diri anda cantik.
Sesetengah lelaki saje nak test adakah anda ini yakin pada diri sendiri atau pun tidak. Jika anda cepat mengalah dan cepat down, mereka lagi suka mentertawakan anda. Mereka lagi suka mengejek dan memalukan diri anda.
Tetapi jika anda yakin pada diri sendiri, berkata “Ya!” walaupun dikutuk, mereka akan rasa tergugat. Mereka akan rasa kagum dengan keyakinan diri anda. “Aku dah kutuk cakap gemuk pun, dia masih cakap cantik? Giler ke ape?”
Argh..jangan peduli apa orang kata. Yang penting anda yakin pada diri anda sendiri. Abaikan je segala lalat, dan langau yang cuba melemahkan keyakinan diri anda.

0 komentar:

Poskan Komentar